Algemeen nieuws

Webshop actie Kerkbalans geopend

Door: Rkkerk.nl vrijdag 04 oktober 2024

De actie Kerkbalans vindt plaats van 11 t/m 25 januari 2025

In 2025 vindt de actie Kerkbalans plaats van zaterdag 11 tot en met zaterdag 25 januari. De landelijke campagne heeft als thema “Geef vandaag voor de kerk van morgen”. De webshop van de actie Kerkbalans is sinds 1 oktober open. In de webshop staan alle producten overzichtelijk bij elkaar. Organisatoren van Kerkbalans kunnen er in één omgeving alle campagnematerialen bestellen (bij voorkeur uiterlijk begin november).

Via de webshop kan drukwerkmateriaal op maat besteld worden. Verder is er promotiemateriaal te vinden, zoals spandoeken, vlaggen en posters. De eerste vijftig parochies en vijftig gemeenten die hun bestelling in de webshop plaatsen, ontvangen een gratis vlaggetjeslijn. De vlaggetjeslijn in de herkenbare rode actie Kerkbalans-stijl bevat de uitnodigende boodschap ‘Geef vandaag voor de kerk van morgen’.

Voor vragen over de webshop is er een mailadres: webshop@kerkbalans.nl. Vragen kunnen ook telefonisch gesteld worden via het telefoonnummer: (078) 639 36 69.

Parochies en locaties in het bisdom Rotterdam die een eigen lokale Kerkbalans folder willen laten maken, kunnen zich tot 1 november aanmelden via kerkbalans@bisdomrotterdam.nl. Zij krijgen daarna een lijst met aanlevermateriaal opgestuurd (het aantal woorden per pagina en de resolutie die nodig is voor de foto’s).

Kerkbalans@bisdomrotterdam.nl is ook het mailadres voor technische vragen en gedetailleerde informatie over verdere digitalisering. Actie Kerkbalans Service ondersteunt bij het zetten van de juiste stappen.