Kerkbalans en DocBase

donderdag 06/06/2024

DocBase: Kerkbalans administratie

Een goed werkende ledenadministratie is belangrijk voor parochies, omdat daarmee op een makkelijke en moderne manier contact kan worden gehouden met parochianen. Dit voorjaar worden vanuit het bisdom instructiebijeenkomsten voor de ledenadministratie.

De bijeenkomsten zijn voor nieuwe administrateurs die nog niet bekend zijn met DocBase, omdat ze bijvoorbeeld deze functie onlangs hebben aanvaard. Ook is er een aanbod voor administrateurs die al langer actief zijn.

Deze bijeenkomst wordt tweemaal georganiseerd. Telkens is er een bijeenkomst op dinsdag op een locatie meer zuidelijk in het bisdom. En telkens is er een bijeenkomst op donderdag meer noordelijk in het bisdom. U kunt dus kiezen welke bijeenkomst qua dag en/of reistijd u het beste uitkomt.

De bijeenkomst "Kerkbalans administratie" vindt plaats op 6 juni
19.30 - 21.30 uur