Bisdom Rotterdam Activiteiten

dinsdag 09/04/2024

Ontmoeting ambassadeurs Vronesteyn

Ambassadeurs van Vronesteyn zijn in hun parochie betrokken bij de roepingenpastoraal van het bisdom. Rector Broeders van Vronesteyn nodigt hen uit voor een bijeenkomst op Vronesteyn.

Vronesteyn is het huis voor de priester- en diakenopleiding in het bisdom.

Ambassadeurs van Vronesteyn zijn actief in verschillende parochies. Zij helpen mee in de roepingenpastoraal door informatie te geven, zij stimuleren het gebed om roepingen, gaan gesprekken aan en ondersteunen de oproep tot financiële steun.

De bijeenkomst op dinsdagavond 9 april vindt plaats op Vronesteyn van 19.30 tot 21.30 uur. Rector Broeders zal de informatie delen over Roepingenzondag en er is ruimte voor onderling gesprek en uitwisseling.

Ambassadeurs van Vronesteyn kunnen zich aanmelden via vronesteyn@bisdomrotterdam.nl

Roepingenzondag 2024 wordt gehouden op 21 april. “Wat vraagt God van mij?” is het thema.