Bisdom Rotterdam Activiteiten

woensdag 03/04/2024

Caritas Actie: Stap 1

De Caritas Actie (26 oktober t/m 24 november) draait om het delen van inspiratie en ideeën. De actie is opgezet als een jaarlijkse cyclus met vijf gezamenlijke bijeenkomsten aangeboden als momenten voor uitwisseling en inspiratie. We gaan samen op weg met de Caritas Actie. Daarom is het goed om alle bijeenkomsten deel te nemen, maar niet verplicht.

Op 3 april gaat de bijeenkomst (19.30-21.30 uur) over de planning en over de keuze van projecten. De locatie is de pastorie van de Sint Petrus kerk in Leiden, Lorentzkade 16A.

Aanmelden is nodig en kan via de link naar het formulier.

De vijf bijeenkomsten zijn:

1. Op 3 april (19.30-21.30 uur) over de planning en over de keuze van projecten
  2. Op 7 mei (19.30-21.30 uur) over hoe je het beste de communicatie in je parochie en woonplaats kunt aanpakken
  3. Op 26 juni (19.30-21.30 uur) over de organisatie van de activiteiten die je in het kader van de actie wilt houden
  4. Op 18 september (19.30-21.30 uur) over de uitvoering van de plannen en activiteiten en de laatste struikelblokken
  5. Op 15 januari (19.30-21.30 uur) over wat de Caritas Actie heeft opgeleverd, wat we hebben geleerd en wat we kunnen verbeteren

Wilt u een project doorgeven en laten zien dat u meedoet met de Caritas Actie? Dat kan via het aanmeldformulier voor projecten.