Blijf op de hoogte via de digitale nieuwsbrief van de Pastorale Dienstverlening

Binnenkort worden de nieuwsbrieven van de pastorale dienstverlening vernieuwd. Ze worden samengevoegd in één digitale nieuwsbrief, waarvoor u zich kunt inschrijven. De vernieuwde nieuwsbrief zal per kwartaal verschijnen met drie uitgaven per werkjaar (september, januari, april) en een extra uitgave wanneer er een bepaalde actualiteit is.

Wilt u op de hoogte blijven, meld u dan aan via onderstaande link naar het inschrijfformulier.

Leren, vieren en dienen zijn drie opdrachten binnen de ene zending van de Kerk (verkondiging, heiliging, diaconie). Mede daarom worden ze samengebracht in één nieuwsbrief. De vernieuwde nieuwsbrief zal ook aandacht hebben voor gemeenschapsopbouw en onderwerpen als jongeren en de missionaire parochie.

Verschillende onderwerpen zullen duidelijk herkenbaar van elkaar worden onderscheiden. Dat maakt het mogelijk om snel naar de verschillende berichten te scrollen en ondertussen ook kennis te nemen van andere onderwerpen.

• Aanmelden voor de digitale nieuwsbrief van de pastorale dienstverlening kan via het inschrijfformulier

Afbeelding: Mariia Shalabaieva via Unsplash